قطعه قابل پیاده یا قطع انبساطی وگ امیدگلستان

قطعه قابل پیاده یا قطعه انبساط وگ امیدگلستان

مقدمه
اتصالات جداکننده مهاردار یا قطعه قابل پیاده یا قطع انبساطی اتصالات دو فلنجی هستند که امکان تنظیم طولی در سیستم های لوله فلنجی را فراهم می کنند. آنها برای ارائه انعطاف پذیری بیشتر در مراحل برنامه ریزی و نصب سیستم های لوله فلنجی و همچنین برای تعمیر و نگهداری بعدی توسعه یافته اند.

اتصالات جداکننده مهاردار مخصوصاً برای ساده‌سازی نصب و حذف انواع شیرها، پمپ‌ها و لوله‌ها و اتصالات فلنجی مناسب هستند. کاربردهای معمولی شامل ایستگاه های پمپاژ، کارهای تصفیه آب، کارهای تصفیه فاضلاب، اتاق های کارخانه، اتاق های کنتور، تجهیزات تولید برق و ایستگاه های توزیع گاز است.

درزهای جداسازی نقش تعیین کننده ای در طراحی و چیدمان خطوط لوله و
دریچه ها آنها یک کمک ضروری در هنگام نصب و برداشتن بخش های لوله و شیرها هستند. بدون اتصال جداکننده تنظیم طولی، آن را ارائه می دهد
قرار دادن شیر دقیقاً در قسمت لوله تقریباً غیرممکن است. با تشکر از این
قابلیت تنظیم اتصال جداسازی، شیر فلکه را می توان در کنار اتصال جداسازی نصب کرد، و مفصل جداسازی را می توان به اندازه دقیق طول مورد نیاز تنظیم کرد.
قبل از اتصال ایمن به فلنج ها.
دنباله معکوس برای از بین بردن، که در آن تنظیم مجدد طول استفاده می شود
اتصال جداکننده فضای کافی برای شل شدن و برداشتن شیر ایجاد می کند. که در
در هر دو مورد، اتصال جداکننده نصب و برداشتن سریع را تضمین می کند، بنابراین
کمک به افزایش کارایی و کاهش عملیات سایت و زمان توقف.
در جایی که بخش های لوله باید به هم متصل شوند، روش مشابه است. مسلم – قطعی
انواع اتصالات برچیدن نیز برای استفاده بدون محدودیت در انعطاف پذیری مناسب هستند
خطوط لوله در نهایت، اتصالات جداکننده را می توان برای پر کردن شکاف ها به عنوان مثال استفاده کرد. جایی که یک پمپ
نصب شده در یک موقعیت ثابت باید به لوله ای که از دیوار بیرون زده است وصل شود.

اتصال قابل پیاده (قطع انبساطی)

اندازه: ۸۰ تا ۴۰۰ میلیمتر
مشخصات:  لوله داخلی 2- St37 یا 50- GGG40

• روبند: 2- ST37 با GG | و لاستیک آب بندی: NBR و لوله خارجی: 2- St37 یا 50- GGG40 و پیچ فولاد گالوانیزه استاندارد 939 DIN

• واشر: فولاد گالوانیزه استاندارد 12511 DIN و مهره: فولاد گالوانیزه استاندارد 934 DIN

• رنگ پودری کاملا فراگیر بروش الکترواستاتیک 30677 DIN و استاندارد سوراخ کار 2632 PN16 2633 , PN10

قطعه قابل انبساطی یا قابل پیاده شدن

اهمیت استفاده از قطعه انبساطی یا قطعه قابل پیاده کردن

قطعه انبساطی یا قطعه قابل پیاده کردن نقش بسزایی در تعیین طراحی و اجرای خطوط لوله که شامل شیرها، پمپ ها و کنتورها می باشد، ایفا می کند. این اتصالات دو فلنجی هستند که تنظیم طولی مورد نیاز را در خود جای می دهند و می توانند در طول مورد نیاز با میله های اتصالی که ارائه می شود قفل شوند.

 

هدف از استفاده از قطعه انبساطی یا قطعه قابل پیاده کردن

قطعه انبساطی یا قطعه قابل پیاده کردن نقش تعیین کننده ای در طراحی و چیدمان شیرها و خطوط لوله دارد. آنها در هنگام نصب و برداشتن شیرهای لوله و مقاطع مفید هستند. از آنجایی که اتصالات تنظیم طولی را فراهم می کنند، قرار دادن دقیق یک شیر در قسمت لوله مورد نظر امکان پذیر است.

این تنظیم همچنین به اتصال شیر درست در کنار اتصال جداکننده کمک می کند و می توان آن را قبل از اتصال ایمن به فلنج ها به طول دقیق مورد نیاز تنظیم کرد. دنباله معکوس برای برچیدن استفاده می شود، جایی که تنظیم مجدد طول اتصال جداکننده باعث ایجاد فضای کافی برای شل شدن و برداشتن شیر می شود.

در هر دو سناریو، اتصال جداکننده نصب و حذف سریع را تضمین می‌کند، در نتیجه باعث افزایش کارایی و کاهش زمان خرابی و عملیات سایت می‌شود. روش کار مانند جایی است که بخش های لوله به هم متصل می شوند. برخی از اتصالات جداکننده نیز برای استفاده بدون ایجاد هیچ گونه محدودیتی در خطوط لوله انعطاف پذیر ایده آل هستند.

علاوه بر این، اتصالات برچیدن نیز می توانند به منظور پر کردن شکاف ها عمل کنند. به عنوان مثال، جایی که نصب پمپ در یک موقعیت دائمی انجام می شود، باید به لوله ای که از دیوار بیرون زده است متصل شود.

اصل طراحی پایه قطعه انبساطی یا قطعه قابل پیاده کردن

ممکن است نسخه‌های اتصال جداکننده متعددی وجود داشته باشد که برای کاربردهای مختلف مناسب است، اصل طراحی اساسی همه یکسان است. آن ها هستند –

آداپتور فلنجی که در یک طرف اتصال جداکننده قرار دارد. با استفاده از فلنج به طور ایمن به پمپ یا شیر متصل می شود.
قطعه F که به اسپیگوت فلنجی معروف است دارای یک فلنج در انتهای دیگر مفصل جداکننده به منظور اتصال در جهت دیگر است و همچنین به آداپتور فلنج فشار داده می شود.
برای نصب یا برداشتن شیرهایی با تنظیم طولی حداکثر 25 ± میلی متر. این دو جزء را می توان بر روی یکدیگر فشار داد تا اتصال جداکننده بتواند بین بخش های لوله یا شیر و خط لوله نصب شود.
هنگامی که مهره ها سفت می شوند، واشر باید بین حلقه مرکزی و فالوور (رینگ انتهایی) فشرده شود و روی لوله قطعه F فشار داده شود. واشر لاستیکی با کیفیت بالا باعث می شود که سیستم همیشه پس از سفت شدن مهره نشتی نداشته باشد.
برای مهار و اتصال فلنج بعدی، میله های رزوه ای بر اساس نوع اتصالات جداسازی مورد استفاده استفاده می شود. به طور همزمان، آنها همچنین به انتقال نیرویی که در یک طرف اتصال جداکننده به طرف دیگر اتفاق می افتد کمک می کنند.

جهان فولاد سبزچی نمایندگی انحصاری استان آذربایجان شرقی ( پنج سال گارانتی تعویض با بیست سال خدمات پس از فروش )

برای استعلام قیمت و مشاوره رایگان روی دکمه زیر ضربه بزنید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *